Bucureştenii care circulă cu mijloacele de transport în comun ar putea plăti 2,1 lei pentru o călătorie cu RATB, potrivit experţilor AMRSP. Preţul unei călătorii nu a mai fost majorat de 8 ani, potrivit libertatea.ro.
Etapele principale care pun în pericol transformarea regiei şi reorganizarea sa în societate sunt: inexistenţa contractului de delegare a gestiunii serviciului, care reglementează din punct de vedere juridic foarte clar obligaţiile care revin, pe de o parte, proprietarului serviciului, în speţă CGMB, pe de altă parte, operatorilor RATB; modul de colaborare dintre cele două entităţi, de acordare a subvenţiilor, de decontare a cheltuielilor şi, în general, toate obligaţiile care revin celor două părţi, a precizat Ioan Radu, expert în cadrul AMRSP.
„Cea de-a doua problemă care după părerea mea pune în real pericol transformarea regiei în societate este lipsa, cel puţin în acest moment, a unei evaluări a patrimoniului public şi privat care a fost dat de CGMB în administrare regiei pentru prestarea serviciului public de transport local”, a precizat Ioan Radu.