Compania Wizz Air va plăti 1,4 milioane de euro pasagerilor, pentru zborurile întârziate

Compania Wizz Air va plăti 1,4 milioane de euro pasagerilor, pentru zborurile întârziate
sursă foto: captură YT

1.4 milioane de euro, aceasta este suma pe care trebuie să o plătească Wizz Air drept despăgubire pasagerilor în urma modului greşit în care a gestionat întârzierile zborurilor.

Wizz Air a fost obligată să revizuiască mii de cereri de plată respinse

Autoritatea Aviației Civile din Marea Britanie (CAA) s-a implicat în luna iulie în acest caz după ce a primit un număr mare de plângeri referitoare la faptul că această companie nu achita sumele datorate, potrivit The Guardian.

CAA a cerut Wizz Air să revizuiască mii de cereri respinse pentru acoperirea costurilor. La rândul lor, reprezentanții Wizz Air spun că au colaborat pe deplin cu autoritatea de reglementare și a implementat îmbunătățiri.

În urma acestor evenimente, Wizz Air a reexaminat 25.000 de solicitări pentru zborurile către sau dinspre Marea Britanie începând cu 18 martie 2022. Dintre acestea, 6.000 au dus la plăți suplimentare, cu sume care variază semnificativ față de cele oferite în primă instanță de companie.

Plățile acoperă costuri precum zboruri alternative, costuri de transfer, cazare și facturi pentru mâncare pentru pasagerii care au rămas blocați.Compania s-a confruntat cu „provocări operaționale fără precedent” în vara anului 2022, a declarat directorul general al Wizz Air UK, Marion Geoffroy.

În România, WizzAir a lăsat la sol 49 de pasageri, după ce a schimbat avionul fără să anunțe

49 de pasageri care urmau să zboare de la Braşov la Dortmund, au rămas, joi, 4 ianuarie în aeroport, după ce compania Wizz Air a schimbat aeronava, cu una cu locuri insuficiente, relatează pagina de Facebook Boarding Pass, un portal specializat în problematica aviației.

Cursa Wizzair urma să fie operată cu o aeronavă Airbus A321neo (capacitate – 239 de locuri), dar compania low-cost a schimbat avionul cu un Airbus A320, care are o capacitate de transport de 180 de locuri. Așa că 49 de pasageri au rămas la sol.

Iar anul trecut, vacanțele au devenit un adevărat motiv de stres din cauza curselor amânate sau anulate. După două săptămâni de întrebări fără răspuns, compania Wizz Air a venit cu mai multe explicații. De vină ar fi problemele tehnice și lipsa pieselor.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`