Primăria Sectorului 6 anunță că, începând de vineri, semnarea contractului de parcare se poate face online. Prin urmare, șoferii nu mai trebuie să vină fizic la Serviciul Parcări din cadrul Administrației Comerciale.
Astfel, în momentul alocării unui loc de parcare sau actualizării unui contract, înștiințat pe mail, iar dacă dorești să semnezi digital acest contract, vei accesa un link.
Primăria Sectorului 6 informează că sunt două situații:
1️. Deții o semnătură digitală calificată
În acest caz, accesezi linkul de unde descarci contractul, îl semnezi digital, îl încarci semnat, iar contractul merge pe flux și este semnat mai departe de reprezentanții Administrației Comerciale Sector 6. Îl vei primi semnat, pe mail.
2️. Nu ai semnătură electronică
O poți cumpăra! Mai exact, dacă dorești, vei fi direcționat către un serviciu care îți oferă semnătură calificată cu valabilitate de 24 de ore, contra cost (circa 4 euro). În aceste 24 de ore, poți utiliza semnătura digitală și pentru alte situații. Astfel, după ce primești pe mail semnătura digitală – accesezi linkul securizat de unde descarci contractul – îl semnezi – îl trimiți mai departe către AC6 – îl primești semnat.
O altă veste bună anunțată de Primăria Sectorului 6 pentru cetățeni este scutire de încă un drum: cel de la Taxe și Impozite!
“Tot de azi, declarațiile de impunere pentru locul de parcare se generează automat, nu mai este necesar să te prezinți la ghișeele DGITL pentru depunerea declarației.
Mai departe, locul de parcare trebuie să-l plătești până la cele două termene scadente: 31 martie și 30 septembrie.
Digitalizăm, rând pe rând, serviciile publice și te scutim de drumurile la ghișee. Timpul e prețios!”, transmite Primăria Sectorului 6.