Românii au fost păcăliţi de cei de la Metrorex. Asta dacă luăm în calcul declaraţiile reprezentanţilor regiei care susțineau că au scos abonamentul cu 62 de călătorii deoarece călătorii ar fi nemulţumiţi, transmite B1 TV. Acum, la un an distanţă adevărul a ieşit la iveală. Directorul interimar al companiei a recunoscut că de fapt decizia a fot una pur economică şi nu a avut de-a face cu dorinţele bucureştenilor.
Abonamentul lunar cu 62 de călătorii de la metrou a fost scos de la vânzare ca urmare a nemulţumirilor călătorilor. Cel puţin asta au susţinut reprezentanţii Metrorex în martie 2015. Acum, noul director Marin Aldea a explicat într-un interviu pentru Agerpres că de fapt. decizia a fost una pur economică.
#DIRECT_ONE_8ou7b2#
„Este adevărat că acest titlu de călătorie era destul de utilizat. În jur de 35-40% dintre călători îl foloseau, deci un procentaj destul de mare, în detrimentul abonamentului lunar, care aproape dispăruse din paleta noastră de oferte – ajunsese la un procentaj de utilizare de 2-3%”, a declarat Marin Aldea, directorul general interimar Metrorex.
Pe scurt, a fost o minciună, spusă de managementul de atunci al regiei autonome ce ține de Ministerul Transporturilor. În final, la dezbaterea publică pentru majorarea tarifelor la călătoriile cu metroul, s-a votat în unanimitate scoaterea cartelei cu 62 de călătorii, iar la abonamentul nelimitat s-a majorat tariful cu 5 lei.
„Nu are de unde să știe călătorul ce se întâmplă, dar trebuia să acoperim cheltuielile astea pentru materiale, piese, tot pentru siguranța călătorului, în definitiv. Decizia a fost să scoatem cartela, iar abonamentul nu l-am mai mărit cu 10 lei, ci doar cu 5 lei. Soluția a funcționat din punct de vedere economic. Că au mai existat nemulțumiri…bănuiam că vor exista”, a completat Marin Aldea.