Ce factură a primit un proprietar de Tesla, după ce mașina i s-a stricat la mai puțin de 24 de ore după ce a cumpărat-o: „Eram în al nouălea cer!”

Ce factură a primit un proprietar de Tesla, după ce mașina i s-a stricat la mai puțin de 24 de ore după ce a cumpărat-o: „Eram în al nouălea cer!”
Sursa foto: Captură video - YouTube

Un proprietar de Tesla a primit o factură de reparații de 14.000 de dolari la doar 24 de ore după ce și-a cumpărat un Model Y. Problemele au început să apară încă de când avea doar 185 de kilometri pe bord.

Proprietarul autoturismului le-a transmis reporterilor că o parte din suspensia mașinii abia cumpărate s-a rupt în timp ce conducea cu familia. Mașina avea doar 185 de kilometri în bord, când problema de suspensie a cauzat contactul unei părți a autovehiculului cu drumul.

Tesla are mii de plângeri legate de problemele de suspensie și direcție

În cadrul unei anchete în care jurnaliștii Reuters au intervievat 20 de clienți și 9 angajați Tesla s-a descoperit că proprietarul Modelului Y este unul dintre miile de proprietari care s-au confruntat cu astfel de probleme.

Shreyansh s-a bucurat în luna martie când și-a cumpărat prima sa mașină electrică, o Tesla Model Y din 2023. Proprietarul susține că a folosit o mare parte din economiile familiei pentru a cumpăra autoturismul.

„Eram în al nouălea cer” spune el.

Fericirea nu a ținut prea mult timp, pentru că în doar 24 de ore, suspensia din față-dreapta a mașinii a cedat, iar proprietarul cu soția și fiica lor de trei ani s-au speriat atunci când părți ale autoturismului scârțâiau pe asfalt.

„Erau absolut îngrozite. Dacă am fi fost pe o autostradă cu 70 de mile pe oră și s-ar fi întâmplat asta, ar fi fost catastrofal”, a mai spus Shreyansh Jain, potrivit ziare.com.

În trecut, Elon Musk a recunoscut că producătorul auto s-a confruntat cu câteva probleme de calitate.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`