Motivul real pentru care anumite produse sunt marcate cu etichetă galbenă la reducere este cunoscut de foarte puțini oameni.
Care este adevărul mister din spatele culorii galbene a etichetelor de reduceri din supermarketuri? Mulți oameni nu știu de ce marii retaileri folosesc această culoare.
Prin întreaga lume, atât în România cât și în alte țări, produsele marcate cu galben denotă un preț mai accesibil. Specialiștii afirmă că această alegere nu este întâmplătoare, deoarece galbenul deține o semnificație cu puternică relevanță psihologică, scrie Realitatea.net.
Culorile devin un limbaj tacit care influențează în mod subconștient percepția cumpărătorilor asupra mărcii. Mai mult decât atât, galbenul este folosit pentru a captiva atenția. Această nuanță transmite un impuls către creier, declanșând un întreg mecanism prin care cumpărătorul devine intrigat de produs. Prin urmare, nu numai reducerea în sine atrage, ci și culoarea cartonului.