Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) va promova România ca destinație turistică pe BBC în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, a declarat secretarul de stat Lucian Ioan Rus într-o conferință de presă la sediul instituției.
Campania de promovare, realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, are ca scop creșterea notorietății României ca destinație turistică în Europa, cu accent pe Marea Britanie. Se dorește atragerea mai multor turiști din Marea Britanie, Europa și țările unde BBC difuzează programe.
MEAT și Charlie Ottley s-au unit pentru a crea 8 videoclipuri care prezintă România. Acestea includ 4 clipuri de 1 minut, ilustrând cele patru anotimpuri și 4 clipuri de 30 de secunde, evidențiind turismul cultural, ecoturistic, city break și natura din România, subliniind diversitatea ofertei turistice a țării.
Videoclipurile MEAT vor rula pe BBC timp de o lună, începând cu 15 octombrie. Vor fi difuzate de 80 de ori: 30 de spoturi de 1 minut și 50 de spoturi de 30 de secunde. De asemenea, cele 8 materiale și videoclipul bonus de Charlie Ottley vor fi folosite pentru promovarea României la târgul WTM Londra din 6-8 noiembrie 2023 și la alte evenimente de marketing și expoziții, scrie Ziare.com.
„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televiziune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global. Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaştere profundă a ţării noastre, fiind un ambasador al frumuseţilor României peste graniţe”, se precizează în comunicatul citat.