Ministrul Economiei trimite Corpul de Control la Loteria Română, după ce, în spaţiul public, au apărut controverse privind achiziţia noului logo

Ministrul Economiei trimite Corpul de Control la Loteria Română, după ce, în spaţiul public, au apărut controverse privind achiziţia noului logo
Sursa foto: Facebook / Ștefan Radu Oprea

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a anunțat, miercuri, la Ploieşti, că va trimite Corpul de Control la Loteria Română, după ce, în spaţiul public, au apărut controverse privind achiziţia noului logo, informează Agerpres.

„Pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă într-adevăr lucrurile sunt aşa cum trebuie făcute. Va fi un control şi la Loteria Română, pentru a lămuri şi această problemă care a apărut în spaţiul public„, a declarat ministrul Oprea cu privire la acest subiect.

„Eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialişti, la cei care se pricep să facă lucrurile bine”, a mai spus ministrul.

Agenția Rusu+Borțun, acuzată că a folosit un logo ce costă nici 3 euro

Agenția Rusu+Borțun este acuzată de Adrian Sandu și Raluca Feher, specialiști în advertising, că a primit sute de mii de lei pentru rebrandingul Loteriei Române și a folosit un logo ce poate fi cumpărat de pe Shutterstock cu 2,9 euro.

Într-un răspuns oferit pentru B1TV.RO, Agenția Rusu+Borțun respinge acuzațiile apărute recent în spațiul public potrivit cărora logo-ul creat în cadrul procesului de rebranding pentru Loteria Română este inspirat dintr-o imagine care se regăsește într-o bază de date publică. Agenția a explicat că livrabilul final care a făcut obiectul solicitării Loteriei Române și pe care agenția Rusu+Borțun l-a dezvoltat a fost un manual de brand (manual de identitate), un document complex de 78 de pagini care a însumat circa 60 de zile de muncă a unei echipe extinse.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`