Deedee și Jesse O’Dell au avut o experiență financiară neașteptată la o cafenea celebră. Au comandat 2 cafele la Starbucks și au plătit accidental 4.000 de euro în loc de cei 10 euro așteptați. Inițial, nu au observat eroarea angajatului, astfel că nota a fost achitată fără să-și dea seama.
După câteva zile, cuplul a realizat că au plătit o mică avere pentru cele două cafele comandate de la Starbucks. Au decis să împărtășească această experiență pe internet și au postat o fotografie cu bonul fiscal primit pentru comanda lor. La prima vedere, bonul părea unul obișnuit, dar la o analiză mai atentă, au observat ceva uluitor – în partea de jos a bonului, în secțiunea destinată bacșișului, au descoperit o sumă colosală, scrie Cancan.ro.
Cei doi tineri au plătit 2 cafele de la Starbucks cu cardul, fără a verifica bonul fiscal. Au descoperit ulterior că le-au fost retrași 4.000 de euro din cont din cauza unei erori angajatului localului. După câteva zile, au contactat managerul regional al companiei, care a recunoscut eroarea la casa de marcat și le-a trimis un cec. Cu toate acestea, cecul s-a dovedit a fi nevalid, ceea ce i-a determinat să depună o plângere la Poliție.
În final, problema s-a soluționat, iar cei 4.000 de euro au fost restituiți. Cu toate acestea, au fost obligați să renunțe la vacanța pe care o organizaseră cu mult înainte.