Cum profită brandurile de succesul filmului Barbie / O companie din Mexic a început să vândă sicrie roz pentru fanii peliculei

Cum profită brandurile de succesul filmului Barbie / O companie din Mexic a început să vândă sicrie roz pentru fanii peliculei
Sursa foto: Shuttestock

O companie din Mexic ce confecţionează sicrie a venit cu o idee cel puţin neobişnuită şi a început să vândă coşciuge roz aprins pentru fanii Barbie. Nu este singura afacere care a profitat de pe urma succesului răsunător al peliculei, scrie Observatornews.ro.

Influența filmului Barbie: Culoarea roz, acum și pe sicrie

La două săptămâni de la premiera mondială a celui mai aşteptat film al anului 2023, Barbie, cererea de produse roz a crescut peste aşteptări.

Milioane de oameni din întreaga lume îşi doresc să arate precum păpuşa Barbie, iar stocurile de haine, încălţăminte şi accesorii roz s-au epuizat încă dinainte de premiera mondială a peliculei.

Mai nou, fanii peliculei vor să fie înmormântaţi în sicrie roz. O companie din Mexic a început să fabrice coşciuge roz aprins, cu decoraţiuni aurii, în timp ce o altă firmă vinde sicrie roz cu sclipici şi decoraţiuni argintii.

Meniul Barbie a apărut în restaurante

Culoarea roz a acaparat chiar şi industria alimentară. Un cunoscut lanţ de restaurante de tip fast-food a început să ofere meniul Barbie. Acesta conţine un hamburger cu sos roz, cartofi prăjiţi, o băutură roz şi o gogoaşă cu glazură roz.

Filmul Barbie este unul dintre cele mai vizionate lungmetraje de anul acesta şi are încasări de peste 800 de milioane de dolari, la nici două săptămâni de la apariţie.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`