Stațiunea din România care va captiva întreaga lume. Mulți români nu au vizitat-o încă

Stațiunea din România care va captiva întreaga lume. Mulți români nu au vizitat-o încă
Foto: Captura TikTok

Una dintre cele mai frumoase stațiuni din România se pregătește să devină o destinație de top la nivel internațional. Această stațiune va fi vedeta principală a seriei de documentare „Flavours of România”, care va prezenta fascinanta istorie și farmecul acestei zone. Cu o varietate bogată de obiective turistice, această stațiune își va face cunoscută frumusețea în toate colțurile lumii.

Castelul Teleki, bijuteria renovată din Posmuș

Turismul în țara noastră se pregătește să ia avânt odată cu promovarea uneia dintre cele mai frumoase stațiuni din țară – Colibița! În plus, în cadrul acestei campanii de promovare, se va evidenția și frumusețea Castelului Teleki din Posmuș, conform unui comunicat prezentat de Agerpres.

În localitatea Posmuș, fondată de coloniștii germani, se află Castelul Teleki. Acest castel a fost redeschis publicului anul trecut, după ce a fost reabilitat cu ajutorul fondurilor europene. O veste interesantă este că producătorul englez Charlie Ottley are în plan să organizeze sezonul 2 al celebrei serii de documentare intitulate „Flavours of România”. În cadrul acestui sezon, două obiective importante din zona Bistrița Năsăud vor fi promovate. Această decizie a fost luată recent de către Consiliul Județean, conform unui proiect de hotărâre adoptat în urmă cu câteva zile.

@tarabacuamintiri Castelul Teleki din Posmuș, Bistrița-Năsăud #tarabacuamintiri #ponturicalatorie #pentruvoi🤩 #romaniaforyou #foryou #locuridevizitatinromania🇹🇩🇹🇩 #bistritanasaud #obiectiveturistice #castel ♬ Epic Music(863502) – Draganov89

Dezvoltarea județului printr-o broșură informativă

Acest proiect propune a treia rectificare de buget din acest an, care include și alocarea fondurilor pentru realizarea și difuzarea unui clip de promovare a Colibiței și a castelului Teleki. Suma alocată pentru acest scop este de 30.000 de lei. Decizia de alocare a fondurilor a fost luată în urma solicitării Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Turism în Bistrița-Năsăud”.

Autoritățile publice din Consiliul Județean Bistrița-Năsăud au alocat o sumă de 24.000 de lei pentru crearea unei broșuri care să prezinte investițiile realizate până în prezent, precum și viitoarele proiecte ale județului. Această broșură are scopul de a informa locuitorii cu privire la eforturile de dezvoltare ale Consiliului Județean și de a promova transparența în activitatea instituției.

@emilia.morariu Un loc spectaculos. Tu ai fost aici? #tiktokromania #tiktoktravel #colibita #travelromania ♬ In The End – Mellen Gi Remix – Tommee Profitt & Fleurie & Mellen Gi

„Astfel, în vederea diseminării informaţiilor şi promovării eficiente a judeţului Bistriţa-Năsăud, se apreciază ca fiind necesară editarea periodică a unei publicaţii proprii de informare (broşură), în care vor fi evidenţiate principalele investiţii realizate în conformitate cu Strategia de dezvoltare a judeţului Bistriţa-Năsăud, precum şi viitoarele proiecte ale Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud”, se mai arată în referat, potrivit sursei citate.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`