În Prahova, un antreprenor român a reușit să obțină rapid prosperitatea datorită unei idei geniale. El a profitat de caniculă și a înființat o afacere în jurul nevoii oamenilor de a se răcori. În ultimii ani, temperaturile de vară au atins niveluri record, iar căldura insuportabilă a determinat oamenii să caute metode de răcorire și confort. Deși mulți își cumpără aer condiționat, ventilatoare și alte aparate similare, nimic nu se compară cu o băutură rece. Și pentru o băutură perfectă, cuburile de gheață sunt indispensabile.
Horia Georgescu este un antreprenor român din județul Prahova, care a decis să își pună în practică ideea de a produce gheață. Acesta a înființat singura fabrică de gheață din regiune și a avut parte de un mare succes în această afacere. Cererea pentru cuburile de gheață este în continuă creștere, iar Horia produce în prezent tone de gheață pentru a satisface solicitările nenumărate primite.
Fabrica sa de gheață primește comenzi din toată țara, iar transporturile sunt organizate zilnic prin intermediul TIR-urilor, care livrează produsele în toate zonele din România. Afacerea lui Horia Georgescu merge excelent și se bucură de o mare popularitate pe piața locală.
În depozitele fabricii și în hala de producție, temperaturile sunt sub limita înghețului, iar angajații sunt mulțumiți. Cererile sunt ridicate, iar fabrica din Pleașa produce zilnic 10-12 tone de cuburi de gheață, distribuind pe plan național. Producția include pungi de gheață de diferite greutăți: 0,6 kg, 1,2 kg, 2 kg și 5 kg. Vremea caldă ajută, deoarece crește cererea pentru acest produs, scrie RTV.
„Perioada caniculară este foarte propice pentru noi. Numai ieri și astăzi au plecat trei tiruri. (…) lucrăm la foc continuu pentru a reuși sa ducem la bun plan toată productia și cererea.”, spune Florentina Jingulescu, responsabil vâznări, potrivit Observatornews.ro.
Direct de la fabrică, o pungă de gheață cu o greutate de 2,5 kilograme este comercializată la un preț de 5 lei, în timp ce pe rafturile magazinelor sau benzinăriilor prețul se ridică la dublu sau chiar la triplu față de prețul inițial.