Vedeta reclamelor TV, Ghiţă Ciobanu, a fost un jefuit. Prejudiciul se ridică la 3600 de lei

Vedeta reclamelor TV, Ghiţă Ciobanu, a fost un jefuit. Prejudiciul se ridică la 3600 de lei
Foto: Captură YT

Gheorghe Dănulețiu, un cioban originar din Sălaj, cunoscut publicului sub numele de Ghiță Ciobanu, a fost victima unui jaf nefericit. Stâna sa de oi a fost prădată de hoți, lăsându-l pe Ghiță într-o situație de disperare. În noaptea de 6 spre 7 iunie, Ghiță a observat că nu mai are în fermă nouă mioare, iar paguba estimată se ridică la 3600 de lei.

Doi bărbați, suspectați de furt calificat

Polițiștii desfășoară o investigație în vederea prinderii celor doi suspecți în vârstă de 21 și 28 de ani din comuna Dragu, județul Sălaj, pe care îi consideră responsabili de un caz de furt calificat. Dacă vor fi găsiți vinovați, aceștia vor fi pedepsiți conform prevederilor legale în vigoare. Totodată, vor fi obligați să suporte consecințele legale și să acopere daunele suferite de persoana vătămată, Ghiță. Echipa de anchetă depune eforturi susținute pentru a aduna toate probele necesare și a elucida pe deplin acest caz, scrie dcnews.

Cine este Ghiţă Ciobanu

Ghiță Ciobanul a devenit cunoscut publicului larg după ce a obținut rolul principal într-o reclamă a unei companii de telefonie mobilă din România acum zece ani. Această expunere i-a adus o oarecare celebritate și a marcat un punct de cotitură în viața lui.

După apariția în reclama respectivă, Ghiță a simțit că își poate folosi popularitatea pentru a-și dezvolta propriile afaceri. Astfel, într-o încercare de a da lovitura în lumea antreprenoriatului, el a deschis un magazin de brânzeturi în București. Inițial, afacerea a părut promițătoare, dar treptat s-au ivit problemele.

Una dintre provocările majore cu care s-a confruntat Ghiță Ciobanul a fost nevoia de a face naveta constantă între locul său de trai și magazinul său din București. Acest lucru i-a creat mari probleme și a devenit un obstacol în dezvoltarea afacerii sale. Deși a depus eforturi considerabile pentru a-și menține magazinul funcțional, în cele din urmă a fost nevoit să renunțe la acesta în 2015.

„Nu mai am acea afacere de brânzeturi în București din Sectorul 4. L-am închis de câțiva ani, chiar dacă aveam vânzare. Era foarte greu să fac tot timpul naveta între Cluj și București. Tot timpul trebuia să fiu eu acolo, pentru că așa este sistemul din România, iar oamenii sunt cum sunt. O să îmi mai deschid un magazine cu așa ceva când producătorii o să fie respectați până atunci nu”, a spus Ghiță Ciobanu pentru Click!.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`