Black Friday 2015 se apropie cu pași rapizi, iar amatorii au ocazia să-şi cumpere produsele favorite la preţuri speciale. Vinerea Neagră are loc mâine, însă, la fel ca în alți ani, promoțiile țin tot weekend-ul sau chiar toată luna. Oamenii caută să cumpere la preţ redus televizoare, maşini de spălat sau parfumuri, iar specialistii estimează ca românii ca vor avea alocat pentru aceste zile un buget chiar mai mare decât anul trecut.
Şi în acest, ofertele de Black Friday sunt pentru toate buzunarele.
“Avem foarte multe produse la promoție. Sunt 650.000 de produse pregătite anul acesta.
Avem televizor LED la 500 de lei, avem mașină de spălat ARCTIC la 600 de lei , anvelopă pentru LOGAN la 100 de lei, parfum Kalvin Klein Premium la 80 de lei.
Estimăm vânzări de 200 de milioane de lei in ziua de Black Friday”, a declarat Mădălin Rugeanu, directorul Emag pentru B1 TV.
Oamenii se pregătesc şi ei de Black Friday, mai ales că sărbătorile de iarnă se apropie şi e un prilej tocmai bun pentru a cumpăra din timp cadouri celor dragi. Aceştia speră ca şi preţurile să fie pe măsură.
“Anul trecut a fost super, super, prețurile foarte jos scăzute. Să sperăm că și anul acesta la fel să fie. Dacă prindem ceva e ok, daca nu asta e.
Mă uitam la un televizor, dar nu neapărat ca o urgență , să văd ce a mai apărut pe piaţă”, a spus un client.
Şi cel mai mare site el mai mare site de vânzări de maşini, Autovit, organizează, pentru al doilea an la rând, campania de reduceri de Black Friday. Anul trecut au fost reduceri de pana la 50 la sută. Cea mai scumpă maşină s-a vândut atunci cu mai puţin de 50.000 de euro, desi valoarea ei de piaţă era de peste 80.000 de euro. Cele mai căutate autoturisme sunt modele Volkswagen, BMW si Opel. Potrivit estimarilor procesatorului de plati NETOPIA mobilPay, bugetul online alocat de romani pentru editia Black Friday de anul acesta va atinge o medie de 460 lei, cu peste o treime mai mare fata de cel de anul trecut, care s-a ridicat la circa 340 lei. Cele mai multe tranzactii vor fi realizate pentru produse IT&C, fashion, cosmetice, home & deco, carti, dar si pachete turistice sau bilete de avion.
Chiar dacă ofertele sunt tentante, Centrul European al Consumatorilor din România recomandă oamenilor să verifice informațiile prezentate pe site-uri sau în magazine înainte de a achiziționa orice produs.
Magazinele se întrec în oferte de Black Friday
#DIRECT_ONE_ucn5ut#