Tot mai mulți clienți se declară total nemulțumiți de marile lanțuri de magazine și de practicile, uneori înșelătoare, ale acestora.
Și nu doar în România, ci și în străinătate. Un client german al unui cunoscut lanț de supermarketuri a cumpărat o sticlă de lapte care, cel puțin conform etichetei, avea un litru.
Ajuns acasă, însă, bărbatul a decis să verifice dacă în respectivul recipient era într-adevăr un litru de lapte și a ajuns la concluzia că magazinul și-ar păcăli clienții.
După ce a turnat laptele într-un recipient gradat, clientul a ajuns la concluzia că în cutie erau puțin peste 800 de mililitri, deși a plătit pentru un litru de produs, notează ziarulromanesc.de.
Clientul a reclamat situația prin e-mail pe 28 martie, dar nu a primit niciun răspuns. Cu toate acestea, magazinul a reacționat pe Facebook, reprezentanții acestuia cerându-i adresa de e-mail și promițând că persoanele responsabile pentru această situație vor fi sancționate.