Deții un business digitalizat (parțial sau integral), cum ar fi un magazin online sau chiar o firmă prestatoare de diverse servicii care, prin intermediul unui site, își face astfel publică oferta comercială? În caz afirmativ, ai putea fi interesat de noi modalități, eficiente și moderne, de promovare pe Internet!
În pas cu tehnologia, tendințele și cerințele publicului virtual, optimizarea SEO reprezintă, de pildă, o astfel de opțiune. Bazat pe marketingul realizat prin intermediul motoarelor de căutare (Search Engine Marketing – SEM), procesul de optimizare SEO merge „drept la țintă” și are în prim-plan interesele / căutările utilizatorului de Internet care, indiferent de intențiile sale (fie acestea de informare, fie de cumpărare), folosește Google sau un alt „instrument” similar.
Google este, însă, de departe cel mai popular și utilizat motor de căutare la nivel mondial – așadar, acesta este cel mai frecvent vizat de Search Engine Optimization. Pe scurt, SEO presupune optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare precum Google, astfel încât brandurile asociate paginilor web respective să ocupe poziții cât mai înalte în topul rezultatelor returnate privind anumite cuvinte cheie și expresii de căutare relevante pentru nișa de activitate corespunzătoare, pentru oferta comercială în cauză.
Optimizarea SEO va implica atât aspecte ce țin de conținutul asociat site-ului beneficiar, cât și factori tehnici. Prin conținut optimizat se vor targeta în comunicarea de marketing (texte descriptive, comunicate de presă și advertoriale) respectivele expresii strategic selectate. Prin optimizarea tehnică, site-ul va deveni unul cât mai user-friendly, responsive, funcțional și lipsit de diferite erori.
Dacă deții, spre exemplu, un magazin online dedicat sportului, în conținutul asociat site-ului tău vor fi folosite expresii precum: magazin sportiv, echipamente sportive, gantere, bicicletă fitness etc. În urma unei căutări în Google, inițiate de către internautul potențial client, motorul de căutare va afișa pagina ta din site, care se pretează cel mai bine interogării, pe prima poziție sau similar. Utilizatorul o va remarca de îndată, va accesa site-ul și, cel mai probabil, va plasa o comandă online.
După cum se poate observa, o strategie de optimizare SEO corect implementată de către adevărați specialiști, precum cei din echipa iAgency.ro, te va ajuta nu doar să crești ca vizibilitate și brand awareness pe Internet, ci să și atragi potențiali clienți pe site-ul tău (trafic organic), în scopul creșterii încasărilor / profitului.
Cele mai comune întrebări despre SEO, venite din partea potențialilor clienți. Răspunsurile iAgency te vor convinge!
Ca antreprenor, desigur că, înainte de a investi într-o anumită acțiune de marketing, te gândești dacă efortul financiar va fi unul rentabil și eficient. Privind SEO, conform agenției menționate anterior, majoritatea investitorilor solicită inițial detalii și răspunsuri privind următoarele întrebări:
În medie, în 3-6 luni. După primele 3 luni, se poate observa deja o creștere de aproximativ 35% a traficului organic.
În general, conversiile cresc cu circa 50% în primele 6 luni de activitate.
În cazul colaborării cu iAgency, aceasta este în mod obișnuit de 100% pentru toți clienții.