Metodă ingenioasă prin care chinezii prezintă lenjerie pe fluxurile video. Bărbații fură „pâinea” modelelor

Metodă ingenioasă prin care chinezii prezintă lenjerie pe fluxurile video. Bărbații fură pâinea modelelor
Foto: Twitter/@xiaojingcanxue.

În China, industria de cumpărături prin livestream se află în plină expansiune și se estimează că va depăși 700 de miliarde de dolari până la sfârșitul anului. Aceasta reprezintă aproximativ 10% din veniturile din comerțul electronic al țării, notează Business Insider.

Bărbații prezintă lenjerie feminină în mediul online

Cu toate acestea, fluxurile live cu femei prezentând lenjerie intimă au fost închise și interzise în conformitate cu o lege împotriva răspândirii de materiale obscene online. În încercarea de a evita această interdicție, unele companii au început să angajeze modele masculine care să prezinte lenjerie pentru femei.

Una dintre primele astfel de transmisiuni live a avut loc în decembrie 2022. Mulți utilizatori chinezi ai rețelelor sociale sunt amuzați de această încercare de a ocoli legea.

„Dacă ar fi un model femeie, livestreamul ar fi închis în fiecare minut. Nu e ca și cum nu s-a mai întâmplat asta înainte, dar acest lucru privează un grup de femei de oportunități de angajare”, arată un comentariu cu 130.000 de aprecieri.

Femeile au rămas fără locuri de muncă

Magazinele online din China se confruntă cu o nouă lege care interzice femeilor să prezinte lenjerie intimă în fluxurile video. Într-o încercare de a evita această interdicție, unele companii au început să angajeze modele masculine pentru a prezenta lenjerie pentru femei.

Mulți utilizatori chinezi ai rețelelor sociale sunt amuzați de această încercare de a ocoli legea și chiar spun că bărbații poartă lenjeria mai bine decât femeile. Totuși, unii sunt îngrijorați că această tendință „privează femeile de oportunități de angajare”.

Această mișcare nu reprezintă o noutate pentru chinezi, deoarece modele masculine au fost folosite anterior pentru a prezenta produse tradițional feminine. În ceea ce privește piața de cumpărături pe livestream din China, se estimează că aceasta va depăși 700 de miliarde de dolari până la finalul anului și reprezintă aproximativ 10% din veniturile din comerțul electronic al țării.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră