Directorul executiv Howard Schultz spune că „aroma neașteptată, catifelată și onctuoasă a uleiului de măsline… a îmbunătățit gustul cafelei”.
Starbucks se numără printre marile întreprinderi americane care s-au confruntat cu obstacole în încercarea de a se extinde pe piața italiană de alimente și băuturi.
Piața cafelei din Italia este renumită pentru cafenelele sale independente și adesea administrate de familii.
„Vor fi oameni care se vor întreba: ulei de măsline în cafea? În peste 40 de ani, nu-mi amintesc un moment în care să fi fost mai entuziasmat”, a declarat Schultz pe site-ul companiei.
Gama Oleato, care va fi lansată miercuri în Italia, include un espresso cu gheață și un latte cu ulei de măsline „aburit cu lapte de ovăz”.
Va exista, de asemenea, o cafea preparată la rece în care „o infuzie mătăsoasă de ulei extravirgin Partanna cu spumă de cremă dulce de vanilie… curge în cascadă”.
Uleiul de măsline este o parte esențială a dietei mediteraneene, asociată cu țări precum Italia, Grecia și Spania.
Unii italieni au făcut apel la boicotarea Starbucks atunci când aceasta a anunțat că intenționează să deschidă primul său magazin în țară în 2018.
Anul trecut, vestea că Domino’s Pizza părăsește Italia a fost sărbătorită de unii utilizatori de social media. Gigantul fast-food s-a luptat să cucerească clienți în locul de naștere al pizzei de când s-a lansat acolo în 2015.