Ryanair continuă să atragă atenția prin incidentele cu clienții: numeroși clienți ai unui zbor de început de an pe ruta Londra – Zagreb au pierdut zborul după ce au fost blocați pe coridorul de îmbarcare în aeronavă.
23 pasageri acuză că au așteptat jumătate de oră fără ca cineva să îi observe iar la un moment dat au fost nevoiți să declanșeze alarma de incendiu pentru a scăpa de pe coridorul unde erau sechestrați.
Devina Raval, una dintre pasagere, a descris momentele dificile în care au fost închiși pe un coridor fără ieșire, potrivit fanatik.ro.
Imediat după ce au urmat procedurile de îmbarcare pentru zborul Londra Stansted – Zagreb de luni, 2 ianuarie, pasagerii au fost adunați într-un coridor unde ușile de la ambele capete erau blocate.
”Totul a decurs bine, am ajuns la poartă cu suficient timp liber și m-am alăturat cozii din spate. Ne-am arătat legitimațiile și pașaportul, apoi am fost condusă pe o scară rulantă, unde m-am alăturat unei cozi într-un coridor în formă de L.
Aceasta a fost cu aproximativ o jumătate de oră înainte ca zborul nostru să decoleze, așa că am așteptat 10-15 minute înainte de a începe să ne uităm unul la altul, gândindu-ne că ceva nu este în regulă”, a declarat femeia pentru MyLondon News.
”Ușa din partea din față a coridorului era închisă, am așteptat să se deschidă, sperând ca de acolo să fim apoi duși la avion.
Cum oamenii începuseră să intre în panică, am decis să ne întoarcem la ușa pe care am intrat pentru a întreba personalul ce se întâmplă, dar am constatat că și acea ușă era închisă”, a adăugat aceasta.
Zecile de pasageri blocați au intrat în panică și credeau că au fost luați ostatici; copiii în rândul turiștilor au început să plângă.
”Oamenii băteau în pereți cerând ajutor. Ne simțeam ca și cum am fi fost ținuți ostatici sau ceva de genul acesta.
Erau copii care plângeau și întregul loc a devenit foarte claustrofobic. Mi-e groază să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă cineva ar fi avut un atac de cord sau ceva de genul acesta”, a mai povestit Devina.
După alarmă, un membru al personalului a sosit și i-a întrebat ce fac blocați pe coridor.
”Am fost șocată că nu și-au dat seama că eram acolo. Ni s-a spus că avionul a plecat fără noi. De acolo am fost trimiși să ne plimbăm prin aeroport timp de trei ore, deoarece am aflat că toate bagajele noastre fuseseră trimise la Zagreb fără noi.
Partea cea mai rea a fost că nu am primit nici măcar o scuză, toată lumea era absolut furioasă”, a afirmat pasagera pentru publicația britanică.
Pasagerilor li s-a asigurat cazarea la un hotel din Londra.
Marți, au fost îmbarcați în următorul zbor spre Zagreb, care a avut loc la ora 06.00 dimineața.