Nu de puține ori se întâmplă ca bancomatele să blocheze banii persoanelor care vor să îi retragă. Cele mai multe neplăceri apar când aparatelșe ATM indică faptul că tranzacția este finalizată, dar banii nu sunt eliberați.
În aceste situații există mai multe soluții de recuperare a banilor. Pentru a intra în posesia acestora, trebuie să luați întâi legătura cu angajații băncii la care ați efectuat tranzacția.
Aceștia vă vor ajuta în scurt timp să reparați paguba. În cazul în care ATM-ul este individual sau vă aflați în afara programul de lucru, puteți să depuneți o contestație la banca respectivă, prin care să explicați detaliat situația.
Ora și locul sunt principalele amănunte care nu trebuie să lipsească din cererea dumneavoastră. Atât timp cât cardul aparține unei alte bănci față de cea care v-a ”blocat” banii, trebuie să luați legătura cu ambele sucursale.
În acest mod puteți scăpa mai ușor de problema care v-a dat bătăi de cap. Există însă și posibilitatea în care niciuna dintre soluțiile anterioare să nu funcționeze. Vestea bună este că mai aveți o șansă de redobândire a sumei pierdute, prin intermediul Protecției Consumatorului.
Iată câțiva pași rapizi de recuperare a banilor blocați în ATM
Adresați-vă angajațiilor băncii la care ați efectuat tranzacția.
Depune-ți o contestație la banca aparținătoare.
Luați legătura cu banca emitentă a cardului, cât și a bancomatului.
Reține ora, locația și eventual erorile scrise pe bancomat .
Adresează-te Protecției Consumatorului.