Cătălin Drulă: „Epidemia de incompetență face ravagii în Guvernul României. Investițiile sunt la pământ” / Ce a spus despre „prim-plagiatorul țării, Nicolae Ciucă”

Cătălin Drulă: „Epidemia de incompetență face ravagii în Guvernul României. Investițiile sunt la pământ” / Ce a spus despre „prim-plagiatorul țării, Nicolae Ciucă”
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Epidemia de incompetență face ravagii în Guvernul României, a declarat președintele USR, Cătălin Drulă, care l-a numit pe Nicolae Ciucă „prim-plagiatorul țării”, o aluzie la acuzațiile de plagiat cu care se confruntă liderul PNL.

Cătălin Drulă reclamă „o contraperformanță și un faliment total al unor partide vechi și îmbâcsite”

Investițiile sunt la pământ, spune Cătălin Drulă.

Epidemia de incompetență face ravagii în Guvernul României – investițiile, în general, și cele din infrastructură, în particular, sunt la pământ. Prim-plagiatorul țării, Nicolae Ciucă, încearcă să se laude cu investițiile, dar spune el însuși că realizarea planului de investiții pe 2022 era, în luna iulie, «undeva la 30%»”, a scris liderul USR, joi, pe Facebook.

El a vorbit și despre „adjunctul” lui Nicolae Ciucă, „«locotenentul» Grindeanu, încearcă să se laude cu licitații trimise la ANAP și proiecte de infrastructură, dar ghinionul lui existențial e că există statistică oficială în România”.

„INS ne spune că, în perioada ianuarie – iunie 2022, construcțiile de infrastructură au scăzut cu 9,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Stadiul jalnic al investițiilor ne arată încă o dată că PNL și PSD nu știu să guverneze. O administrație eficientă nu poate exista atunci când aparatul de stat e populat cu rubedenii și pile de partid. Banii din taxele românilor se duc pe apa sâmbetei, în loc să fie puși în slujba celor care îi plătesc”, a adăugat Cătălin Drulă.

Fostul ministru Cătălin Drulă spune că la Ministerul Transporturilor și în companiile din subordine „haosul este generalizat”.

„La Ministerul Transporturilor – și în companiile din subordine – haosul este generalizat. Profesioniștii au plecat sau au fost înlocuiți cu aparatul de partid de un ministru care urăște infrastructura. Sau cel puțin îl deranjează că România vrea dezvoltare. Cum altfel se poate explica recordul negativ absolut de contracte reziliate și licitații anulate?”, a continuat liderul USR.

„Spre exemplu: Două tronsoane din A3 Transilvania în Bihor, A1 Lugoj-Deva, drumul de mare viteză Craiova – Lugoj, Autostrada Brașov – Bacău, drumul expres Pitești – Mioveni, modernizarea DN71 Târgoviște – Sinaia, proiectarea unui drum de legătură de la Uzina Ford la DX Craiova-Pitesti. Ce să mai spunem despre proiecte și licitații blocate?”, a afirmat fostul ministru al Transporturilor.

„De exemplu: proiectarea A8 Unirii și cu precădere tronsoanele din PNRR, A0 Nord tronson 3 și A0 Sud tronson 3, DX Craiova-Pitesti tronson 1, centura București DN2-A2, A3 Zalău – Nușfalău, drumurile expres Cluj – Dej, Bistrița – Dej – Baia Mare, Tișița – Albița, Bacău – Piatra Neamț, Brăila – Focșani, Brăila – Tulcea – Constanța sau centurile Timișoara, Tg. Jiu, Tecuci, Bârlad”, a mai spus el.

Cătălin Drulă a amintit că 2022 este penultimul an pentru absorbția fondurilor europene din bugetul 2014-2020.

„În caz că nu știu nici Ciucă, nici Grindeanu, anul 2022 este penultimul pentru absorbția de fonduri europene din bugetul 2014-2020. Trebuia să vedem un record de absorbție de la aderarea României la Uniunea Europeană. Ce vedem însă? O contraperformanță și un faliment total al unor partide vechi și îmbâcsite”, a conchis Cătălin Drulă.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`