În plin sezon estival, sunt probleme la plecările cu aeronavele Tarom de pe aeroportul Otopeni din Bucureşti. Sâmbătă dimineaţă, când foarte mulţi oameni se pregăteau să plece în vacanţă în străinătate, la birourile Tarom se putea face Check-in-ul la un singur birou. Aşa că românii care se îndreptau spre Roma, Londra sau altă destinaţie externă nu avut de ales decât să se înghesuie la singurul birou deschis. În consecinţă, aglomeraţie maximă şi nervi întinşi la maxim.
Zeci de zboruri au avut întârziei în ultimile zile, iar multe curse au fost anulate, inclusiv pe aeroportul Otopeni. Cozi extrem de mari s-au format la Check-in.
„Nu putem spune că ne confruntăm cu probleme foarte mari la capitolul de personal, dar în ultimele două ore, la aeroportul Henri Coandă, București, au fost procesate mai multe zboruri în același timp, mai bine de 7 zboruri spre Londra, Chișinău, Timișoara, Cluj, Antalya.
Facem apel către pasageri, să se prezinte la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora decolării și să se înarmeze cu răbdare. De asemenea, sugerăm pasagerilor să facă formalitățile de Check-in online, pentru a evita timpul de așteptare.
Trebuie să ținem cont că angajații de la Check-in sunt aceleași persoane de la cozile de parcare. Dacă observați că sunt doar câteva birouri de Check-in deschise, înseamnă că ceilalți angajați îmbarcă, după filtru, pasagerii către alte zboruri”, a declarat Marius Popescu, purtătorul de cuvânt Tarom.
În această vară au fost probleme pe majoritatea aeroporturilor din întreaga lume, din cauza lipsei de personal şi a fluxului mare de turişti. Totuşi, aeroportul Otopeni stătea bine până acum într-un clasament al zonelor cu probleme. Mai mult, în luna august se părea că lucrurile s-au mai calmat pe plan internaţional, vacanţele cu avionul reintrând în normal. Iată însă că mai sunt încă situaţii când pasagerii au de suferit.