Airbnb a declarat că turismul înflorește în continuare, în ciuda îngrijorărilor legate de încetinirea economică și de creșterea prețurilor care afectează gospodăriile.
Aproape 104 milioane de nopți și experiențe au fost rezervate pe platformă în perioada aprilie-iunie, un nivel record pentru site-ul de cazare.
Sejururile pe termen lung au continuat să fie tipul de călătorie cu cea mai rapidă creștere, o schimbare determinată de creșterea numărului de locuri de muncă la distanță.
Compania a declarat că se află acum în mijlocul celui mai puternic sezon de vârf al călătoriilor de vară de până acum și i-a asigurat pe investitori că este pregătită pentru loviturile pe care economia le-ar putea încasa.
De fapt, o încetinire a creșterii economice ar putea de fapt să ajute compania, au spus directorii.
„Airbnb a fost fondată în timpul recesiunii”, a declarat directorul executiv Brian Chesky într-o conferință telefonică cu analiștii pentru a discuta rezultatele companiei. În cazul unei noi încetiniri, a spus el, „credem că mulți oameni s-ar putea întoarce din nou la această formă de cazare, așa că aceasta este o mare oportunitate pentru noi”.
În general, rezervările în perioada aprilie-iunie au crescut cu 25% față de anul trecut, la 103,7 milioane, și cu 24% față de 2019. Prețurile mai mari au ajutat la creșterea veniturilor companiei, care au urcat cu 58% față de anul trecut, la 2,1 miliarde de dolari.
Aproape jumătate din rezervările companiei sunt pentru o săptămână sau mai mult, a precizat compania.
Creșterea în Europa – în timp ce industria de turism și-a revenit după pandemie – este ușor afectată de factori precum lira sterlină mai slabă.
Compania Airbnb a raportat un profit de 379 de milioane de dolari, față de o pierdere de 68 de milioane de dolari anul trecut.