Meta dorește să-și facă propria monedă virtuală, pe care angajații au numit-o intern „Zuck Bucks”. Este puțin probabil ca aceasta să fie o criptomonedă bazată pe blockchain, au spus unii dintre aceștia.
Meta înclină spre introducerea de jetoane în aplicație care ar fi controlate central de companie, similare celor utilizate în aplicațiile de jocuri, cum ar fi moneda Robux în jocul popular pentru copii Roblox, preluat de G4Media.
Meta nu s-a distanțat total de produsele blockchain, deoarece compania urmărește și postarea și distribuirea de NFT-uri pe Facebook. Compania intenționează să lanseze un program-pilot pentru a face exact acest lucru la mijlocul lunii mai, conform unei note, iar curând după aceea, Meta va testa „aderarea la grupuri Facebook bazate pe deținerea NFT”.
În plus, Meta explorează „token-uri sociale” sau „token-uri de reputație”, care „ar putea fi emise ca recompense pentru contribuții semnificative în grupurile Facebook.
„Luăm în considerare în permanență noile inovații de produse pentru oameni, afaceri și creatori. Ca companie, ne concentrăm pe construirea metaversului și asta include cum ar putea arăta plățile și serviciile financiare”, a declarat purtătorul de cuvânt al Meta, Lauren Dickson.
many ancient coins bear the visage of the issuing ruler…
(that or this is just insane)https://t.co/HkRwfppOyG— rat king (@MikeIsaac) April 6, 2022
Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, a declarat luna trecută că Instagram va introduce NFT în „termen scurt”.
În timp ce CEO-ul și fondatorul Meta nu a oferit o mulțime de detalii, el a caracterizat integrarea NFT-urilor în aplicația de partajare a fotografiilor și videoclipurilor companiei ca fiind ceva pe drum odată ce echipa Instagram rezolvă unele dintre provocările tehnice.
În decembrie, șeful Instagram, Adam Mosseri, a confirmat că compania „explorează activ” NFT -urile cu scopul de a aduce tehnologia unui public mai larg: „Cred că este un loc interesant în care ne putem juca și, sperăm, să ajutăm creatorii”.