Facebook a demarat proiectul de găzduire a conținutului realizat de nouă companii media direct pe platforma online.
Începerea testelor vine după ce luni de zile au fost purtate negocieri între Facebook și companii media importante. Printre acestea se numără cinci companii americane (The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC News şi The Atlantic) și patru europene (The Guardian, BBC News, Spiegel şi Bild), potrivit Digi24.
Companiile media sunt conștiente de faptul că vor contribui din plin la creșterea audienței platformei online, iar propria afacere ar putea fi afectată.
Noul program Facebook poartă numele „Instant Articles” și aduce nou o încărcare mult mai rapidă a conținutului articolelor, în comparație cu momentul în care utilizatorii erau nevoiți să dea click pe link.
Partea bună pentru companiile media este că își vor putea plasa reclame direct în articole și vor avea posibilitatea de a păstra, în acest fel, veniturile obținute.
În plus, Facebook le va permite obținerea de informații cu privire la persoanele care citesc articolele și materiale publicate.