Bucureștiul încă este marcat de avarii la rețeaua de termoficare. Mii de cetățeni s-au plâns deja în online că nu au apă caldă și căldură, deși a venit frigul, dar Termoenergetica încă nu are o soluție imediată. Potrivit directorului companiei, se lucrează la remedierea problemelor, până la începutul lunii noiembrie. Până atunci, Termoenergetica are doar câteva recomandări pentru cetățeni.
Pentru cei care stau în frig și nici nu au apă caldă să se spele, Claudiu Crețu, director la Termoenergetica, recomandă cetățenilor să-și cumpere un boiler și un calorifer electric.
„Avariile pot apărea oriunde. Am avut săptămâna trecută câteva zile în care nu am avut apă caldă şi căldură.
Pentru spălat există soluţia de boiler electric, e câteva sute de lei, pentru momentele când există avarii. Da, eu mi-am pus un boiler electric din cauza acestor avarii”, a declarat Claudiu Crețu, pentru Antena 3.
„Eu am pus un calorifer electric în priză”, a continuat directorul companiei, care a răspuns la întrebările referitoare la lipsa căldurii.
Aproape 100.000 de bucureșteni sunt afectați de avarii, produse din cauza infrastructurii vechi.
„Probleme au fost în spaţiul public de câţiva ani. Faptul că nu s-a investit în ultimii 10-15 ani ani ne face să suferim acum. Sunt mii de kilometri care au probleme, spărturi, modernizarea înseamnă investiţii.
Pe termen scurt, reparăm aceste spărturi şi cred că undeva de la 1 noiembrie sistemul va funcţiona din ce în ce mai bine.
Avem promisiunea că şi celelalte CET-uri care sunt oprite vor porni de la 1 noiembrie. Estimăm că va fi mult mai bine faţă de octombrie”, a mai declarat directorul Termoenergetica, Claudiu Creţu.