Kaufland, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa de retail din România, a transmis un mesaj vital pentru toţi clienţii săi. Acest anunţ vine în contextul risipei alimentare de la nivel naţional, dar, considerăm noi, şi în contextul pandemiei.
Reprezentanţii lanţului de magazine îi sfătuieşte pe oameni să ajungă pregătiţi la raft, în sensul să aibă o listă de cumpărături la ei. Fie fizică, fie notată în telefon.
„O listă de cumpărături poate face minuni. Și pentru buzunarul tău, și pentru combaterea risipei alimentare. Să o ai la tine pe foaie, pe telefon sau oriunde ți-e ție comod și să o urmezi îndeaproape, ca să eviți să cumperi tot ce-ți face cu ochiul și mai apoi să arunci ce a fost în plus. Planifică-ți mesele, fă-ți lista de cumpărături în funcție de planificare și ține-te de listă când vii la cumpărături. Împreună combatem risipa alimentară!„, au postat cei de la Kaufland pe Facebook.
Gigantul din retail a pornit de ceva vreme o campanie de informare, al cărei scop este combaterea risipei alimentare, o problema foarte mare la nivel global, iar, ca de obicei, schimbările mari încep cu acţiuni mici.
Reprezentanții lanțului de hypermarketuri din România i-au rugat pe clienţi să nu reacționeze la concursurile care circulă pe internet în numele Kaufland, deoarece sunt niște falsuri. Ei au postat pe Facebook și o captură cu un astfel de anunț fals.
„Vă rugăm să nu reacționați la concursurile false care circulă pe internet în numele Kaufland și să nu trimiteți SMS. Toate concursurile oficiale se organizează pe canalele oficiale Kaufland Romania. Mulțumim”, au transmis oficialii companiei.