Cu peste 600 de milioane de utilizatori, Facebook a anunțat, la conferința din San Francisco, că va aduce modificări pentru aplicația de chat Messenger. Astfel Messenger va deveni o platformă pe care dezvoltatorii sunt invitați să creeze diverse aplicații foto, video, dar și de shopping, informează Reuters.
În acest sens, în următoarele zile, platforma de socializare va avea peste 40 de aplicații noi care vor permite utilizatorilor să trimită felicitări electronice, diverse GIF-uri și toate tipurile de video și audio.
” Acesta este doar primul pas spre crearea unor experiențe de partajare mai bune în aplicații „, a declarat directorul executiv al Facebook , Mark Zuckerberg pe scenă în cadrul conferinței.
De asemenea, va exista și varianta Messenger Business prin care clienții sunt invitați să intre în contact cu companiile de la care cumpară produse sau servicii. Mai exact, clientul ar putea vedea în ce stadiu este livrarea unui produs comandat sau poate să returneze un produs sau să vină cu întrebări suplimentare despre serviciile dorite.
Cu toate acestea, noile modificări aduse Messenger-ului sunt riscante. Pericolul este ca aplicația de chat să nu devină mult prea încarcată cu diverse funcționalități conexe.