Bernard Arnault deține peste 70 de branduri de lux și are o avere de aproape 200 de miliarde de dolari, depășind figuri proeminente pe scena globală, precum Elon Musk și Jeff Bezos. Datele publicate de Forbes arată că „lupul în cașmir”, cum i se mai spune francezului, a devenit cel mai bogat om din lume la finele lunii mai, cu o avere netă de 186,3 miliarde de dolari, transmite OK! Magazine.
În prima sa călătorie în SUA, unde în 1981 se mutase întreaga sa familie, francezul a luat un taxi de la aeroportul Kennedy din New York și l-a întrebat pe șofer ce știe despre Franța, iar șoferul i-a răspuns: „Nu știu cine e președintele Franței, dar știu ce este Christian Dior”. Zis și făcut, prima sa mare achiziție s-a referit la cumpărarea faimosului brand.
În 1987, Bernard Arnault, cel care devenise directorul Dior, a investit în LVMH, iar în numai câțiva ani a cheltuit sute de milioane de dolari pe tot mai multe acțiuni ale companiei. „Lupul în cașmir”, titulatură pe care a primit-o pentru felul în care a preluat societatea, a fost ales președinte al consiliului director în 1989, iar ulterior a demis mai mulți directori de top.
În următorii ani, Bernard Arnault a continuat să își extindă imperiul, cu branduri precum Guerlain, Givenchy, Loewe, Marc Jacobs, Sephora și Thomas Pink. Tot în acea perioadă, el a angajat designeri noi, cum a fost cazul britanicului John Galliano.
Unul dintre punctele de cotitură din viața lui Bernard Arnault a avut loc în 1976, când francezul și-a convins tatăl să lichideze departamentul de construcții din firma pe care o avea și să investească în imobiliare. Compania și-a schimbat numele în Ferinel și s-a specializat în cazări de vacanță, dar macazul avea să se schimbe definitiv după o discuție avută cu un șofer de taxi.
Pandemia de COVID-19 a adus scăderi semnificative în ceea ce privește vânzările la produse de lux, însă 2021 se dovedește a fi un an nesperat de prolific pentru LVMH. În ianuarie 2019, Bernard Arnault reușea să facă 4,3 miliarde de dolari într-o singură zi. În ianuarie 2021, conglomeratul său aducea în portofoliu faimosul brand american de bijuterii Tiffany & Co.