Florin Cîţu cere demiterea directorului CFR Călători: Dacă lucra la Guvern, acum era acasă / Cătălin Drulă îi ia apărarea lui Ovidiu Vizante: Nu a dormit toată noaptea

Florin Cîţu cere demiterea directorului CFR Călători: Dacă lucra la Guvern, acum era acasă / Cătălin Drulă îi ia apărarea lui Ovidiu Vizante: Nu a dormit toată noaptea
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Trenul Mangalia – Arad a acumulat peste opt ore de întârziere după ce a rămas blocat pe câmp în zona Fundulea. Trenul era plin cu copii care se întorceau din tabără. Întrebat despre acest incident, Ovidiu Vizante, directorul CFR Călători, a izbucnit: „De ce mă întrebați pe mine? Încercați dumneavoastră să găsiți soluții!”.

„Dacă directorul CFR ar fi lucrat la Guvern, acum era acasă”, a reacționat premierul Florin Cîțu, într-o postare pe Facebook.

În schimb, Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a spus la Antena 3 că Vizante nu a dormit toată noaptea și a lucrat pentru a găsi soluții, notează clubferoviar.ro.

Ovidiu Vizante conduce CFR Călători din 20 aprilie. El e specialist în logistică şi operaţiuni feroviare, fost manager de trafic la regionala Braşov a CFR SA. La acea vreme Cătălin Drulă declara: „Compania CFR Călători are nevoie de o viziune de dezvoltare modernă, adaptată acestui deceniu. Transportul feroviar trebuie să redevină atractiv pentru români şi trebuie să poată reprezenta o alternativă ecologică la transportul auto”.

Zeci de copii, blocați într-un tren. Reacția directorului CFR Călători

Trenul a plecat la ora 19.10 din Mangalia și a ajuns în Gara de Nord abia după 8.30. Ar trebui să ajungă la Arad după ora 21.30. El a staționat în zona Fundulea după ce linia de contact s-a rupt din cauza rafalelor puternice de vânt.

Trenul era plin cu copii ce veneau din tabără.

Întrebat despre acest incident, Ovidiu Vizante, directorul CFR Călători, a răspuns iritat: „Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren!”.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`